zondag 4 november 2012

Safaripark Beekse Bergen

 
Hier weer wat foto's welke ik afgelopen maand genomen heb in Safaripark Beekse Bergen.
Ik ben inmiddels alweer een paar keer geweest en kan mij daar dan ook behoorlijk amuseren.
Ik vind vooral de Rhesusapen erg grappig om te zien.
 
Rhesusaap
 
 
Ringstaartmaki
 
Witwanggibbon
 
Chimpansee
 
 
Luipaard
 
Gaaap....!!
 
Siberische Tijger
 
Breedlipneushoorn
 
Hamerkop
 
Stokstaartje
 
Gorilla (tussen de herfstbladeren door)
 
Gele Boomeend
 
Kroeskoppelikanen
 
 
 
Bedankt voor de reacties op mijn vorige blog!!

40 opmerkingen:

  1. Małpka z pierwszego zdjęcia, lampart na drzewie i ptak na ostatnim zdjęciu, to moi faworyci. Pozdrawiam.
    Aap uit de eerste foto, een luipaard in een boom en de vogel in de laatste foto, dit zijn mijn favorieten. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful shots of all of these lovely beings.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je je kopfoto veranderd, Marco, of heb ik nooit goed gekeken? Ik vind 'm erg mooi en dat was me niet eerder opgevallen. Je foto's uit dit blog zijn ook geweldig. Het licht is prachtig, veel mooier dan van de zomer. Maar jammer genoeg heb je dat zelf niet in de hand. Jij hebt in ieder geval prachtige foto's gemaakt waarvan je zo zou geloven dat je echt op safari bent geweest. Een hele natuurlijke en mooie uitstraling heeft foto 10. Ook erg mooi vind ik 6, 15 en 16. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben hier nog nooit geweest, maar het lijkt me een prachtige belevenis en fotografische uitdaging.
    Prachtige serie, waarvan nr 6 mijn favoriet is, de foto oogt heel natuurlijk.
    groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful series! ilike the Siberien Tiger! ; )

    Have a nice week! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful photo opportunity you had. I love the leopard with the mouth open amazing photo. Also love your framing of the gorilla. Have a wonderful week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Todas as fotos fantásticas... mas a oitava está sensacional!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful series Marco, I love the leopard and the tiger. The monkeys are always nice but the duck is stunning!
    Thanks for sharing,
    Greetings, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's vooral de gapende Luipaard en Hamerkop, deze springen er voor mij wel iets meer uit....je hebt het weer prachtig in beeld gebracht Marco.

    groetjes, Joop

    Heb nu ook een tweede blog, misschien vind je het leuk om even te kijken.

    http://joopzandfotografie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco...

    Mooi serie heb je weer..
    ik wist niet dat ze daar ook Chimps hadden..
    dat is echt mijn favoriete aap geweldig beestje!!
    misschien laat je daar nog eens wat meer foto's van zien..
    de foto van de gorilla ingekaderd door de herfstblaadjes is ook heel mooi, neemt natuurlijk niet weg dat de andere foto ook mooi zijn, maar deze springen er wat mij betreft gewoon uit
    prachtig blog!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marco,

    GEnieten! Al deze dieren, wat zitten ze er fraai bij.
    Armen over elkaar, bek open, rond kijkend, spelend, etend.
    Mooi gespot, leuke serie. Zou zo online kunnen op de site van het safari park!

    Apen zijn altijd erg fotogeniek, misschien omdat ze wel wat op ons lijken haha.
    Het doorkijkje heb je mooi gemaakt.

    Ik hoop volgend jaar een leuke apenserie te maken. Abonnement op de apenheul genomen.

    Gr. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marco, wat een sùper mooie foto`s laat je hier zien.
    Geen hekken te zien en het lijkt of de dieren veel ruimte hebben.
    Geweldig dat Luipaard en dan ook nog zo`n mooie gaap.
    Weer een plek waar ik wel een keer naartoe wil erbij maar voorlopig komt er zelfs van naar Blijdorp gaan niet veel terrecht.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marco,
    ik vind die Witwanggibbon en de Kroeskoppelikanen zijn net een stel oude wijven ha ha.
    blijf fotograferen het is te gek.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's Marco, mooi om al die dieren te zien.
    Het allermooist vind ik de foto's van het luipaard.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er een prachtige serie van gemaakt Marco. Door de natuurlijke verblijven ogen ze ook heel fijn. Vooral luipaard en tijger zijn heel indrukwekkend. Je hebt ze mooi gefotografeerd.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's Marco.
    je hebt er een mooie serie van gemaakt.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The leopard has always my favorite animal. Great shots. Take care Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke serie , de luipaard steelt de show, wat een prachtig dier. Ook de ringstaartmaki is een van mijn favorieten uit deze serie.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele mooie serie Marco het blijft genieten bij je lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's Marco. Al die verschillende apen, het mooie luipaard en de tijger en tot slot nog de pelikanen.
    Heel mooi gefotografeerd.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marvelous photos and wonderful portraits of the different animals. Fantastic ! Have a nice new week, Marco.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Excelentes fotografias....
    Passe no meu blog que tem um Prémio....
    Cumprimentos

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De witwanggibbon, wow, wat staat die er mooi op, blijf dat een van de mooiste aapjes vinden. Maar elke keer sta ik er weer versteld van hoe je het toch voor elkaar krijgt om geen tralies of iets storends in beeld te hebben. Een goed fotografische dierentuin.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What an amazing menagerie! I especially love your leopard in the tree, and your shot of his magnificent roar, and the rhinoceros. Fantastic photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Qué serie de fotos tan buena, sin duda merece la pena verlas

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What an incredible series of beautiful creatures! You did an amazing job capturing the expressions of so many fine animals. I especially liked the beautiful pelicans.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Marco!
    Great captures!
    Wish you all the best,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hola Marco magnifico safari fotografico.Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Op safari in Nederland, het geeft toch echt een beetje een Afrika-gevoel hoor als ik je blog bekijk. De Gorilla door de herfstbladeren vind ik erg leuk gedaan. Grappig om de verschillende uitdrukkingen van alle dieren te zien, sommige kijken zo lekker boos of streng ;-).
    De tijger ligt er (alweer) prachtig bij. Statige beesten zijn dat toch. De breedlipneushoorn is dit keer mijn favoriet, wat een enorm stoer dier heb je daar gekiekt!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marco,

    wat een prachtige platen laat je weer zien.
    Je zou toch zo in de auto stappen en daar ook
    naar toe rijden. Je 1e foto is prachtig van kleur en mooi zacht in uitstraling. je Luipaard en panterfoto's zijn echt helemaal fantastisch, vooral die gapende. juiste moment, echt super.
    De hamerkop had ik not nooit van gehoord, maar die is ook heel mooi. Je gorilla tussen de herfstbladeren is mooi gelukt en heeft een mooie uitstraling.
    Het hele blog is gewoon echt een genot om naar te kijken.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn prachtig. Ik ben alweer een tijdje niet in een dieretuin geweest, krijg er zo weer zin in na deze opnames van jou.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog van de Harz. Ik zag dat je treinmachinist dan spreken de opnames van de Bockenbahn je zeker aan.

    groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Such gorgeous clarity in each of your photographs Marco! I love the framed shot of the gorilla :) I was wondering if it is possible for you to add a translate button (widget) to your blog's sidebar, you can usually find it in your settings. I would love to be able to understand what you are writing in English :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I like the 3rd picture!... a lot!
    but all the images are very interesting!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Very cool pictures of this fantastic animals .. Very good quality and colors .. Great pictures ... Ciao Marco..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marco, Wat een prachtige foto's uit het Safaripark!! Ze zijn allemaal mooi. Speciale bewondering heb ik voor de gapende panter, de gorilla tussen de herfstbladeren door (creatief effect heeft dat!) en de onderste pelikaan :). In Blijdorp is het nu volop feest met jonge dieren, dus weer uitdagingen voor de fotografen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fantastic photos of all the animals and birds!! So great to visit a place like this. /Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Amazing shots .... never been to a safari park before, but I sure love to! Thanks for visiting .... nice to follow you back to your interesting blog! So many great images!

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Witam.., urocze te zwierzaki..., pięknie je fotografujesz w super ujęciach..:)))

    BeantwoordenVerwijderen